محله اینترنتی

همه چیز
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


علائم این بیماری از یک گودی کوچک تا توده ای بزرگ و دردناک متفاوت می باشد. در اغلب موارد ترشحاتی در منطقه ایجاد می شود که ممکن است شفاف، کدر یا خون آلود باشند. منطقه، پس از عفونت ممکن است قرمز رنگ و حساس شده و ترشحات چرکی دچار بوی ناخوشایندی خواهند شوند. عفونت ممکن است باعث تب، بی حالی و تهوع شود.

برای این بیماری چندین نوع الگوی مختلف وجود دارد. تقریبا تمامی بیماران دچار آبسه های حاد می شوند . منطقه ای که  دچار تورم شده و نسبت به لمس حساس شده و ترشحات چرکی از محل خارج می شود. پس از اینکه آبسه بهبود یافت، چه به صورت خودبه خودی و چه با استفاده از دارو درمانی، بسیاری از بیماران دچار سینوس پیلونیدال می شوند. در کیست مویی این سینوس حفره ای در زیر سطح پوست بوده که از طریق یک یا چند منفذ باز به سطح پوست متصل می شود. گرچه تعداد کمی از این سینوس ها ممکن است بدون درمان، خود به خود ازبین بروند، اما در اغلب بیماران برای برداشتن آنها نیاز به عمل جراحی کوچکی می باشد.
  • ۹۴/۱۰/۲۰
  • benita mihani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی