محله اینترنتی

همه چیز
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

هنگامی که استادکار یا کسی که مهارت سنگ کاری دارد موزاییک یا هر نوع سنگی را در کف نصب می کند احتمال دارد که موزاییک ها یا سنگها به صورت کاملی هم سطح و تراز نشوند و گوشه های آنها بلندی یا کوتاهی داشته باشد یا در هنگام  کار بر روی آنها ملات ریخته شود و به صورت کامل تمیزکاری صورت نگیرد، یا احتمال دارد بعد از نصب موزاییک یا سنگ با سپری سدن زمان ماده های چسب مانندی یا رنگها و سایر موادی بر روی آنها ریخته شوند و تمیز نگردند و یا با سپری شدن زمان کثیف و سیاه گردند هنگامی که این موردهای بالا اتفاق بیفتد با شیوه های عادی و به طور دستی نمی توانید آنها را پاک یا صافکاری نمایید، بلکه برای اینکارها لازم می باشد از کسی که مهارت این کارها را دارد و در اصطلاح به او کفسابیگفته می شود کمک بگیرید.

 کفسابی با ماشین هایی که در اختیار دارد رویه سنگ ها یا موزاییک را تمیز می کند، کثیفی و سایر مواد روی آنها را تمیز می کند و آنها را براق می نماید مثل زمانی که سنگ یا موزاییک را از سنگ فروشی خریده بودید.  در پایین ماشینی که به منظور کفسابی استفاده می شود، از سنگ های سمباده ای بهره گرفته می شود و این ماشین بوسیله انرژی برق این سنگ های سمباده ای را بر روی زمین می کشد و ناسطحی ها را هماهنگ می کند و مواد زاید را از بین می برد و برای اینکه در هنگام کار کردن ماشین بر اثر کشیده شدن سنگ های سمباده ای بر روی موزاییک یا سنگ گرد و خاک در اطراف ایجاد نشود در درون ماشین جایی به منظور ریختن آب هست که در هنگام  کار ماشین، این آب رفته رفته بیرون می آید و از پخش شدن گرد و غبار در فضای اطراف خودداری می کند. به منظور ساب زدن سنگ ها از سنگ های سمباده ای گوناگونی بهره گرفته می شود که بایست در مرحله های مختلف و به ترتیب صورت گیرد.

ماشین های کفسابی ، پولیشر ماشین آلات آماده سازی سطوح و ماشین آلات تیغ زنی، دستگاههای نظافتی،  دستگاههای دور ساب،  دستگاههای  نما ساب یکی از مناسب ترین ماشینها به منظور سایدن و جلا دادن  سطوح بزرگ سنگ مرمر، گرانیت، موزاییک، سطح های بتونی و صنعتی و غیره.

کفسابی سنگی آنتیک پولیش سنگ درخشندگی سنگ مرمر لکه های ایجاد شده دیسک و ابزار الماسه اکسپندر ۱۰۰۰ سایش های سطحی وتیرگی سطح.

  • ۹۴/۱۰/۰۶
  • benita mihani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی