هافینگتون پست مورد استفاده قرار رویداد روز گذشته هفته تبلیغات در نیویورک اعلام اولین طراحی مجدد اساسی در ده سال آن است.
طراحی جدید در همکاری با شرکت طراحی سایت کد و نظریه، که پروژه های قبلی شامل طرح برای بلومبرگ، لس آنجلس تایمز، و Mashable تولید شد.
000
این سایت یک رهبر جهانی در اخبار، با بیش از 214 میلیون یونیک در هر ماه، بیش از نیمی از آن از دستگاه های تلفن همراه می باشد. به عنوان یک نتیجه، هافینگتون پست، همراه با کد و نظریه، یک گوش خراش تلفن همراه-اول گرفته اند. سایت های تلفن همراه، شامل بسیاری از ویژگی های جدید طراحی و عملکرد، در ماه مه راه اندازی شد. سایت های دسکتاپ را نمی خواهد تا سال 2016 زندگی می کنند.
004
جهت جدید جسورانه برای سایت، موفق به حفظ عناصر اصلی که در آن نام تجاری بنا شده است. سبز علامت تجاری، سرصفحه آشنا، و تایپوگرافی عمومی حفظ شده اند. طراحی جدید ویژگی های کتیبه صفحه دیگر، به لطف کاهش تعداد ستون ها و تصاویر قابل ملاحظه ای بیشتر.
001
همچنین به عنوان یک طراحی مجدد جلویی، این شرکت این فرصت را به تجدید نظر در باطن آن گرفته شده است. استخدام واتسون آی بی ام، برای تکمیل تجزیه و تحلیل ترافیک و تحقیقات خود را دارد.
احساس از سایت به عنوان یک کل دست نخورده باقی مانده، اما طراحی جدید بسیار قوی تر است. آن را مانند بچه نخبه را که در ورزشگاه در تابستان ضربه و برگشت به مدرسه لاغر آمد، مشخصه است، و بسیاری اعتماد به نفس.
هافینگتون پست با هدف به یک پلت فرم به جلو فکر برای کسب اطلاعات، بحث و تعامل با هدف الهام بخش و توانمندسازی جامعه ما ... اختراع مجدد طراحی ما، با همکاری کد و نظریه، بیشتر به این هدف مهم انجام کمک خواهد کرد. - جارد Grusd، مدیر عامل شرکت هافینگتون پست.
- ۹۴/۰۷/۲۵